دیسلاو تکست & عاشقانه

مطالب عاشقانه و دیسلاو

دیسلاو تکست & عاشقانه

مطالب عاشقانه و دیسلاو

مطالب عاشقانه و دیسلاو

بایگانی

تقدیم به همه اوناکه عشقشونو فروختن

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ب.ظ

هیس...فقط بخون√

❉چرا؟ ...چرا ساکت باشم!

❉چرا جار نزنم که √عشقم√ منو فروخت!

❉چرا داد نزنم که من عاشق بودم, صادق بودم

،که من تکپر بودم،!!▒✁

☜ چرا نگم که سنگ تموم گذاشتم واسش اما با همون سنگ زد دنیامو خراب کرد؟❉

❉چرا خفه شم وقتی واسش میمردم و حالا من هق هق کنم و اون قهقه میزنه؟▒✁

☜ چرا لال شم وقتی بخاطرش به خیلیا پشت پا زدمو به خاطر خیلیا پشت پا بهم زد؟

❉چرا؟ جواب چراهامو کی میده؟

❉خدایا از جای حق پاشو!بذا حق جای خودش بشینه مشتی.▒✁

☜ اهای دختر پسرا جلوی من از عشقتون نگید❉           

جلوی من دست همو نگیرید√

❉جلوی من سر تو گوش هم حرفای عشقی نزنید

داغون میشم.☞

میترکم

از جلوی من فقط رد شید.☞

☜    کرکره پایین...√!  

     تا اطلاع ثانوی زندگیم ?? تعطیل است   →↓؛←          ♪♪

❉ یه دلِ پـــُـــــــر ❉

   ❂ یه شیشه الْکـــُـــــــل ❂ خـــْْداحـــافـِْظ دَرکــُـل ✁▒


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
AMIRABBAS

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی