دیسلاو تکست & عاشقانه

مطالب عاشقانه و دیسلاو

دیسلاو تکست & عاشقانه

مطالب عاشقانه و دیسلاو

مطالب عاشقانه و دیسلاو

بایگانی

عشق چیست

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ب.ظ

عشق فقط سه حرف نیست...!


عشق جهانیست از حرف و درد...


عشق یعنی یه میز کنار پنجره، تو یه کافه،


و تو اشک بریزی و من اشک بریزم...


بعد تو اشکهای منو پاک کنی,


و من اشکهای تو رو ببوسم...


و بعد بپرسی : ساعت چنده؟ 


دیر نشه!!


و من...


و من ساعت رو بیست  دقیقه به عقب ببرم و دروغ بگم،


که تو بیست دقیقه بیشتر لبخند بزنی....


که من بیست دقیقه بیشتر عاشقت بشم....


که بیست دقیقه کمتر دور بشیم....


که بیست دقیقه کمتر عذاب بکشم....


که بیست دقیقه کمتر کم بیاورمت... که بیست دقیقه کمتر


به سختی های دیدار بعد فکر کنم....


حالا تصور کن این بیست "ساعت" که پیدایت نمی کنم،


چه عذابی یقه ام را گرفته....!!


تصور کن....


تصور کن عزیزکم.......


من همیشه مجرمم....!!


شک نکن....


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۷
AMIRABBAS

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی